Friday 5 October 2012

DIOKSIN

Adakah tuala wanita yang kita gunakan SELAMAT…?????

Cairan menstruasi wanita yang terkena tuala wanita akan menghasilkan 160,000 BAKTERIA dalam masa 4 minit!! dan salah satu bakteria berbahaya adalah DIOKSIN.  Bakteria ini akan mengakibatkan penyakit wanita yang serius. Tuala wanita yang tidak selamat umpama PEMBUNUH DALAM SENYAP kepada wanita...
  
KAPAS adalah satu-satunya bahan yang selamat untuk membuat tuala wanita.
(Sumber : Library of Medical Society USA, 1994)


DIOKSIN sgt BAHAYA kepada wanita....

DIOKSIN ialah bahan kimia berbahaya terhasil daripada proses pelunturan kulit kayu. Ia boleh mengancam kesihatan wanita. DIOKSIN dan bakteria yang terdapat di atas tuala wanita yang biasa akan mengalir ke dalam rahim lalu menjangkiti dan boleh mengakibatkan penyakit seperti:

- Kanser servik
- Kemandulan
- Kanser ovari
- Kanser payudara
- penyakit radang pelvik
- Kekurangan daya tahanan badan
 

Bagaimana DIOKSIN meresap ke dalam rahim...?????

- Darah haid yang mengalir keluar dari uterus akan diserap oleh tuala wanita melalui permukaan jaring atau kain bukan kapas.

- Sejenis gas bertoksik yang dinamakan DIOKSIN akan terbebas melalui proses pemeluapan. DIOKSIN akan diserap kedalam rahim melalui saluran uterus dan akhirnya sampai di ovari melalui tiup falopio dan akhirnya menyebabkan jangkitan.

- Sekiranya tuala wanita tersebut menggunakan kain kapas semulajadi, ia akan menyerap segala gas bertoksik. Ia akan mengelakkan masalah jangkitan, ruam, gatal atau alahan.


BAHAYA ancaman DIOKSIN



SEKIRANYA KITA WANITA YANG BIJAK.. PASTI KITA TIDAK AKAN BERFIKIR PANJANG UNTUK BERHENTI MENGGUNAKAN PAD BIASA YANG DIJUAL DI PASARAN...

ALTERNATIFNYA.. SAMADA ANDA MENGGUNAKAN KAIN SEPERTI IBU-IBU DAN NENEK KITA PADA ZAMAN DAHULU ATAUPUN BERTUKAR KEPADA PAD GREENO HERBAL PLUS.



No comments:

Post a Comment